cause your my everything

Hallo cicci här. Nu är jag hemma från göteborg, och mår inte å jättebra. Men ska berätta om dagarna från fredagen.

fredag: Mamma jobbade natt på torsdag, satt morfar kom och hämtade mig, Joel & Wille typ tio över sju. Sen kom mamma med bilen för att honskulle lämna den hemma. Så ålte vi till stationen. Så åkte vi 07.34 och var framme typ klockan tolv. På stationen kom Björn & Evelina och hämtade mig. Sen så åkte vi runt lite. Haha han hittade inte. Sen kom vi äntligen fram :p  Sen packade vi upp. Jocke hade skrivit upp vilka man skulle sova brevid. Jag sov brevid Maya & Linnéa. Vi gjorde inte så mycke det dagen. Spelade brännboll, chilla, träning och lite sånt. 

lördag: så hade vi trääning sen match, och då gjorde jag mål från typ halva plan, ett ganska snyggt mål. Yey :) Haha. Sen åkte vi hem och duscha. Sen åkte vi till Liseberg ! Jag åkte kanonen, balder, kållorado, flumride, lisebergsbanan, och andra. Kanon var fan bäst med Evve. Och Flumride var bäst med Evve, johanna & felicia. Sen kom vi hem alla var skit trötta och sov nästan direkt ! Skit skönt. Haha, jag gick i sömnen i natt. :$.

Söndag: Vi var också indelade i gruppen och jag var med, Maya, Linnéa och Victoria. Och idag gjorde vi frukost. ( Alla gjorde det, fast en grupp gjorde lunch ). Sen packade vi, och sedan hade vi träning. Efter det så duschade vi och sen åkte vi hem. Vi åkte med X200. Hejdå, love you all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0