Göteborg

Hello Cicci här dårå ! Idag har jag vart med mamma på jobbet orkade inte vara hemma, men jag har varit frisk med vilade lite. Men imorgon blir det skola och träffa alla vännerna. Köpte ett par till sassie leggings, tre par böcker och en sovsäck tills göteborg :). Satt det var nais bais. Men iallafall. På måndag är det allaktivitetsdag och man skulle lämna in lappen senast på måndag men jag har ju vart sjuk och kunde inte lämna in lappen. Och det enda jag ville ha var fullt ! Och mamma pratade med Marita. Och jag blev skit lack för att jag verkligen inte vill något annat. Eller ah, lack & lack vet inte hur jag ska beskiva det menmen. Och dom andra alternativen var skit tråkiga. Eller ridning är roligt men vi ska gå dit. Det tar typ en timme. Lixom palla. Men jag tog det, men jag kommer nog inte gå dit. Never ever. Seriöst. Bläääääää ! Lixom det enda jasg ville ha som var eriksdalsbadet var upptaget och dom jag brukar vara med tog det. Johanna & Vicky. Och snacka om  att alla andra kommer att gå runt och prata om det. Hur roligt allt var och allt. Men ändå, moget ? Nej inte speciellt. Fan att jag var borta. Okej det känns som att jag bara  förstört det här inlägget för att min deppration bara går ut över er. Satt nu över till något annat.
Sassie leggingsen jag köpte var jätte fina faktiskt. Ska ha som imorgon ! :) Jo juste hörni. Jag kommer att åka  till Göteborg på fredag och kommer hem på söndag. Jag kanske kommer att blogga, för jag kommer fram före alla andra, och självklart om jag har data med mig ! Men annars så får ni överleva, och tro inte att jag haar slutat att blogga för att jag inte bloggar på fredag - lördag - söndag. Ska förästen till Liseberg på lördag :) Yey ! Men nu ska jag duscha innan Greys anatomy börjar. Kyss o smek <3

I've got pms and a gun - questens anyone ?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har inte pms löngnare vet du ens vad det är tööööönt!

2009-04-27 @ 18:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0