i'm so crazy in love

Tjenixen tjenixen. Idag har vi haft allaktivitetsdag. Satt mamma skjutsade mig till stallet klockan 10 och då var alla där. Jag ´fick Elegant, med Alexander. Jag red först och vi red ut, det gick super. Sen kom v in och gjorde några övningar ochså ! Sen fick jag vara ledare på Alexander och det gick också skitbra. Sen ryktade vi hästarna, gav hö, mat och sen gick vi och åt våran matsäck i klubbrummet. Jag hade, pastasallar, powerdrink, en vaniljbulle och vindruvor. Vi fick sluta ett :) Hehe, dagen har vart ganska rolig. Nu ska jag sociala mig med Evelina. Puss på er !  
Ps: Ska snart göra om bloggdesign, håll ut !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hålla ut HA!

alla hatar dej, din blogg.

DU!

är!

SÄMST!

2009-04-27 @ 18:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0