money

Godmorgon. Igår tog jag det bara lugnt orkade inte göra något. Passade lillebror lite på kvällen och vi satt framför tvn och mös med chips och läsk och hade en jätte mjuk filt. Sen somnade han och jag kollade på tv. Var skit trött verklligen. Somnade om flera gånger efter att pappa alltid sa att jag skulle gå lägga mig i min säng, men jag orkade inte röra på mig, men tillslut så jorde jag det såklart. Aja, ni ska få höra en skit läskig sak, enligt mig. Jag vaknade av att lillebror hade kommit in till mig och böjat skratta och så hörde jag surr. Satt jag satt mig upp, och då var det en humla eller en geting. Vet inte för att jag hann inte kolla. Jag fick panik, skrek mitt högsta och sprang upp från sängen och ut från rummet.
Pappa: Men vad är det !
Jag: Det är en humla eller geting.
Pappa: Gick och kollade
Jag: Tog en tidning och slog ihjäl den :) ! Nöjd som fan. Lixom den satt i mitt ansikte och jasg fick panik ! Men över till en annan sak. Ni vet rubriken "money". Jo det är så att mormor skulle ge mig en lite senare present och då får jag 100 kronor av henne. Fett najs ju ! Och igår när jag var och handla godis så fick jag en euro. Det märkte jag idag och jag gick  och sa till mamma och pappa båda sa att det var en euro. Förästen min söta hund fyller år i övermorgon.
hugs and kisses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0